lördag 16 mars 2013

Dagens fynd!



Har suktat efter påsktyger en veckas tid nu och hittat en massa löpare som jag lagt i minneslistan på tradera men de flesta har gått upp i pris + att frakten har kostat 12-20 kr så när vi skulle storhandla idag passade vi på att gå in på Gengåvan och där hittade jag den här fina lite större kökshandduken för 15 kr och ett bivaxljus för 1 kr!

Jag har länge, länge velat ha bivaxljus men inte sett några där jag brukar handla.
När bivax bränns avger den negativa joner i luften som hjälper till att befria luften från pollen, damm, mögel och många andra föroreningar, perfekt för oss med pollen- och dammallergiker i familjen!
Ett annat plus är att det inte ryker om ljusen och att de brinner långsammare. Och så luktar de så gott!   Hurra för mitt bivaxljus!





Här är lite tyger som jag funderar på att kombinera med påsktyget



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar