fredag 31 maj 2013

Mest inspirerande just nu - länktips







LivsstilJordliv/Vilda barn. En favoritblogg sedan start och en annan sedan flera år tillbaka. Tack Maria! Utan dig hade mina tankar sett lite annorlunda ut. Det var här jag började lyssna inåt. Jag började tillåta tankarna att löpa vidare, inte bara förbi, utan in på nya spår. De fick en chans att växa och släpptes fria.

Mat: Vegoriket, veckans favorit, en av flera nyfunna bloggar för matinspiration

Forum: Sjalbarn. Det enda forum jag hänger på, behövs inte fler. Vad helst man behöver få reda på kan man fråga om här. Det finns alltid någon som svarar. Snabbt. En bas att utgå ifrån. Min startpunkt i livet som 4-barnsmamma.

För framtiden: Backa Friskola

Konflikthantering: Aha Parenting. Jag jobbar på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar