måndag 8 juli 2013

Skånefynd!


Den här hittade jag på ett gratisbord!















Denna tröja köpte jag åt mig själv men den passar mig inte så den lägger jag upp på Tradera

Ärvt från kusinen. Kommer att läggas upp på tradera. Synd, fin tycker jag.

Ska försöka övertala Emmy att behålla den här. Annars blir det Tradera för den också.

Till Tradera...

Inte detta årets fynd. Hamnar hos Tradera nu

Tradera!

Den här säljer vi också

Säljes!

Från Emmys punkperiod. Den säljer vi nu. Finns en kjol som passar till också.

Från kusinen. Tyvärr för liten. Upplagd på Tradera

Någon som vill köpa denna? Jag tycker att den är jättefin. Fler bilder kommer att finnas på tradera.

...Och det var bara lite av allt vi fyndat på loppis i Skåne.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar