tisdag 1 juli 2014

Nytt sytt: skjortärmsbyxor igen



 Så, då har jag tagit mig tid att sy lite igen, det var länge sen sist. Nu har jag bara tänkt sy ett par skjortärmsbyxor till den här sommaren. Det blir vit och brunrandiga nästa gång. Sen har jag ett gäng blå skjortor till men eftersom jag redan sytt ett par blå skjortärmsbyxor så tror jag att det får räcka med dem. Nästa syprojekt på tur är att sy något av min svärmors gamla nattlinnen.

Well, I have taken the time to sew a little again, it was a long time since last time. Now I've planned  to sew just another pair of pants made from sleeves this summer. Next pair is from a striped shirt in white and brown. Then I have a bunch of blue shirts to but because I have already sewn a pair of blue pants from sleeves before I think this will be it for now. Next sewing project is to sew something from my mother in-law's old nightgowns. 

Joining Nicole at Frontier Dreams on KCCO
och
Majas symöte borta på Husmorsskolan

2 kommentarer:

  1. En skjorta som blir byxor! Men vad påhittigt.

    SvaraRadera
  2. For me it's so great when I get to reuse clothes into new ones for my boy, gives me a great feeling, and the pants look great.

    SvaraRadera